Dilluns 9 d’octubre a les 18.30 a la sala d’actes del Mas Guinardó. Plaça Salvador Riera de Barcelona.
La xerrada i posterior debat tractarà d’abordar les macro-infraestructures que amenacen Barcelona: aeroport, 4rt cinturó, terminals portuàries… Però també fent referència a les micro-infraestructures amb les quals es relacionen com el sistema viari. Introduir l’alternativa d’una reconversió de la matriu productiva de la conurbació de Barcelona, dins la que s’inclou la indústria turística i hotelera, i el model de ciutat de serveis.
Comptarem amb OLGA PRADAS, de la Plataforma Zeroport i amb David Soler membre del Garrofer i de l’Assemblea de Barris pel decreixement turístic.
Els assistents rebran gratuïtament el llibre d’en Josep Cabayol: “En guerra per la vida. Crisi climàtica i transformació social” que també es pot trobar a https://montaber.es/libro/en-guerra-per-la-vida/
En Josep Cabayol va col·laborar diversos cops amb el Garrofer sempre en xerrades referents a aspectes punyents del canvi climàtic, la contaminació mediambiental i la necessitat de superar el model de producció capitalista per fer-hi front.
Contra el Hard Rock, el quart cinturó, l’ampliació de l’aeroport i del port!